21 september 2010

SD nödvändigt ont eller en väckarklocka??

Så nu har vi det svart på vitt, Sverigedemokraterna blev invalda i riksdagen. Punkt.

Så hjälpte det att alla övriga partier struntade i att föra en dialog med dom, eller hur media valde att vinkla de olika partierna?? Hur illa jag än tycker om SD och allt vad det står för så måste vi föra en dialog med dom, kunskap är makt! Och vi bor trots allt i ett demokratiskt land där alla har rätt att göra sin röst hörd, inte sant?!
Jag menar med den kunskapsnivå som majoriteten av SD anhängare så tydligt besitter så kan jag nog svära på min mixade invandrar rumpa att nästan vem som helst kan snacka omkull de flesta SD anhängare och på så vis visa att anledningen till att så många valde att rösta så som de gjorde är på grund av okunskap samt av rädsla.

Jag tycker att det är fördjävligt att ett parti som SD kan bli invald i regeringen 2010. Samtidigt som det är en fantastisk spark i röven på att en förändring måste ske nu! Vi har 4 år på oss att utbilda och föra en demokratisk dialog med såväl sympatisörer som motståndare.

Sen tycker jag att det är fullständigt urlöjligt att MP inte hoppar på chansen att bilda regering med M. Jag menar det är ju knappast på grund av Reinfeldts tidigare 4år av invandrarpolitik som fått svenskafolket att rösta på SD, det är ju trots allt bidragsparitet S som gjort det möjligt för invandrare som så väl svenskar att skit i att jobba och bara ligga hemma på sofflocket och plocka ut A-Kassa, bidrag, underhåll, etc, etc samtidigt som de jobbat svart i nån lokal pizzeria eller kvartersbutik. Det är ju där problemet ligger, att det var så enklet att vara sjukskriven, eller arbetslös, att en arbetslös invandrare eller svensk fick ut mer pengar i månaden än en arbetande ensamstånde mamma. Klart som fan att det sticker i ögonen på folk!!

Och på grund av okunskap och intolerans valde många att skylla på invandrarna, likt Hitler skyllde på judarna, men det är ju för fan inte där problemt ligger!!! Problemet är ju att vi enligt svenska lagstifting gör det möjligt eller iallafa gjorde det möjligt innan Alliansen tog i med hårdhandskarna för dessa parasiter att enbart livnära sig på våra surt förvärvade skattepengar.

//C.

Inga kommentarer: