19 augusti 2010

Kräftskiva

( En hederlig insjö kräfta - MUMS! Även kallad "the real stuff")

( Västkustens svar på kräftor..Havskräftan, de har ju inte fattat nåt:)
På fredag är det dags för årets första kräftaskiva! Jag ser med spänning fram emot att träffa finaste M & S och se deras realtivt nyinköpta hus.
Jag kan redan se det framför mig hur festen kommer att bli då M är en mycket begåvad och pushig sångerska som promt vill att alla ska sjung så att det står härliga till :)
Det enda som är verkligt synd är att min kärlek måste jobba :( Det suger.. jag menar det är ju inget roligt att göra saker utan honom, eller i alla fall inte lika roligt.
Jag undrar om jag kommer vara den enda som kommer ha med mig " riktiga" kräftor till skivan. Om alla kommer att titta på mig med avsmak och förundrar.. Men för mig är ju inte havskräftor kräftor de är ju mer som muterade räkor.
Ser hur som helst fram emot det! Sång, sprit och god mat kan ju aldrig bli fel!
//C.

Inga kommentarer: