22 juli 2010

Word!



Jag är ändå oerhört glad och tacksam för de vänner jag har, som står bakom mig i vått och torrt.


Utan er skulle jag aldrig ha överlevt.


Och till dig min underbara ängel. Utan dig skulle aldrig vara den jag är idag, stark, lycklig ( per definition:), älskad och fantastisk! You complete me.


Så låt inte andra se ned på dig eller komma med glåpord och iskalla kommentarer. Se till dig själv och följ ditt hjärta så kommer dörrar du trodde var stängda öppna sig och visa nya oändliga möjligheter. Så känns det i alla fall för mig, mesta dels av tiden även om toppar och dalarna är branta och grunda så blir det ljusare och vackrare för varje dag som går. Jag är en överlevare. Jag kommer ta mig starkare ur det här.


Bara se på mig! Jag kommer lyckas!


//C.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Forever by your side min älskade vän. Alltid.

Anonym sa...

I mina ögon har du alltid varit lyckad - för att du är du! / Sleeven