10 april 2008

Dublin



Den 29:e maj ska jag med företaget, plus respektive, åka till Dublin för lite välbehövd konferans. Det ska verkligen bli en super trevlig resa om det inte vore för att jag helt oväntat blivit utseed till att ta hand om hela fredagens aktiviteter. Jag ska helt kort aggera reseledare..

Att aggera reseledare i sig vore väl inte nån konstighet om det inte vore så att jag aldrig satt min fot på den gröna ön, ännu mindre har nån som hlest aning om vad man bör tänkas se eller besöka när man väl är där. Ja, förutom det uppenbara - whiskey- och öldestillerierna.

Det blir till att ta hjälp av min gode vän morran som har ypperliga kontakter på den gröna ön och sen höra mig för med vackra mannens syster..

Drygt 1 månad kvar nu.. Börjar bli lite lätt stressad.

//C.

Inga kommentarer: